Dziennik Zmian

Rejestry, ewidencje
image_pdfimage_print

W PGK „Saniko” Sp. z o.o. prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:

    • Rejestr kontroli przeprowadzanych w Spółce,
    • Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
    • Rejestr pracowników,
    • Rejestr kart urlopowych i kartotek urlopowych,
    • Rejestr wypadków przy pracy,
    • Rejestr badań lekarskich,
    • Rejestr szkoleń podstawowych i okresowych bhp i p.poż.,
    • Rejestr uprawnień specjalistycznych,
    • Rejestr pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy,
    • Ewidencja – rejestr środków czystości,
    • Ewidencja – rejestr szafek ubraniowych,
    • Ewidencja – rejestr szczepień ochronnych,
    • Ewidencja – rejestr odzieży i obuwia roboczego,
    • Ewidencja – rejestr materiałów biurowych,
    • Rejestr druków ścisłego zarachowania,
    • Rejestr – ewidencja zakupów VAT,
    • Rejestr – ewidencja sprzedaży VAT,
    • Rejestr zakupów materiałów,
    • Rejestr zakupów usług,
    • Rejestr obrotów pieniężnych (bankowy i kasowy)
    • Rejestr obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych,
    • Rejestr środków trwałych,
    • Rejestr kosztów,
    • Ewidencja wpływów i wydatków ZFŚS,
    • Rejestr – ewidencja zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
    • Rejestr klientów,
    • Rejestr zawieranych umów,
    • Rejestr wystawianych faktur,
    • Rejestr posiadanego sprzętu,
    • Rejestr raportów bilansowych pojazdów,
    • Rejestr prowadzonych postępowań przetargowych,
    • Rejestr ofert składanych w ramach prowadzonych postępowań,
    • Rejestr specyfikacji wychodzących w ramach prowadzonych postępowań przetargowych,
    • Rejestr kart informacyjnych w zakresie osiąganych parametrów oraz wydajności urządzeń w RZUOK w Machnaczu,
    • Rejestr zestawień ilości odpadów umieszczanych na kwaterze składowiska w Machnaczu,
    • Rejestr ilości odpadów przyjmowanych do RZUOK w Machnaczu,
    • Rejestr raportów bilansowych asortymentów RZUOK w Machnaczu,
    • Rejestr kart przekazania odpadów,
    • Rejestr kart awarii.

Informacje zawierające dane osobowe znajdujące się w ww. rejestrach udostępniane są na wniosek:

  • osoby, której dotyczą,
  • organu/instytucji upoważnionej do posiadania stosownych informacji na podstawie odrębnych przepisów,
  • przełożonych pracowników w granicach umożliwiających prowadzenie właściwej polityki personalnej (np. znajomość kwalifikacji i uprawnień podległych pracowników)

Pozostałe informacje udzielane są na wniosek:

  • zainteresowanej osoby/strony,
  • organu/instytucji upoważnionej do posiadania stosownych informacji na podstawie odrębnych przepisów,
  • innych osób/stron – za zgodą Prezesa Zarządu.
image_pdfimage_print