Dziennik Zmian

Praca
image_pdfimage_print

ELEKTRYK

Miejsce pracy: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu

Wymagania:

  • wykształcenia zawodowe, preferowane wykształcenie średnie,
  • doświadczenie zawodowe min. 2 lata,
  • uprawnienia energetyczne co najmniej grupy G – 1.

Zakres obowiązków:

  • naprawa, kontrola oraz konserwacja i usuwanie usterek w instalacji elektrycznej oraz urządzeniach w ramach posiadanych uprawnień energetycznych,
  • obsługa, regulacja i konserwacja elementów instalacji i urządzeń elektrycznych wchodzących w skład linii sortowniczej,
  • obsługa, kontrola pracy (uruchamianie) jednostek kogeneracyjnych,
  • wymiana źródeł światła oraz wymiana i uzupełnianie osprzętu elektrycznego,
  • wymiana i uzupełnianie instalacji elektrycznej,
  • wykonywanie drobnych napraw urządzeń oraz elektronarzędzi,
  • wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej,
  • wykonywanie drobnych prac ślusarskich małych podzespołów lub urządzeń (okresowo),
  • praca ręcznymi narzędziami ślusarskimi,
  • współudział w prowadzonych pracach konserwacyjno – naprawczych linii sortowniczej, maszyn i urządzeń.

Oferty winny zawierać:

  • list motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej,
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacyjne kandydata,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko Elektryka należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub przy pomocy poczty elektronicznej na adres saniko@saniko.com.pl
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
  5. Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  6. Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.

GŁÓWNA KSIĘGOWA

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym o specjalności finanse i rachunkowość + 6 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.

Zakres obowiązków:

Realizacja ogólnej polityki ekonomicznej a w szczególności:

  • koordynowanie całością spraw związanych z opracowywaniem prognoz rocznych, operatywnych planów rzeczowo-finansowych opracowywanych przez poszczególne komórki organizacyjne i dokonywanie ostatecznych korekt planów,
  • nadzorowanie nad całością planów w zakresie zagadnień ekonomicznych, finansowych oraz analiz ekonomicznych,
  • koordynowanie całością zagadnień związanych ze zbieraniem, przetwarzaniem danych wyjściowych do sprawozdań z zakresu całokształtu przedsiębiorstwa wg wytycznych GUS, Urzędu Skarbowego, Banków finansujących, ZUS,
  • organizowanie i doskonalenie sytemu wewnętrznej informacji ekonomicznej Przedsiębiorstwa dostarczającego danych niezbędnych do planowania działalności oraz podejmowanie prawidłowych decyzji gospodarczych jak również do należytej kontroli i oceny wykonywania zadań Przedsiębiorstwa.
  • kierowanie rachunkowością Przedsiębiorstwa w zakresie:
       – zorganizowania, sporządzania, przyjmowania i kontroli dokumentów,
       – organizowania i doskonalenia księgowości, kalkulacji wynikowej, sprawozdawczości finansowej Przedsiębiorstwa,
       – bieżącego i prawidłowego księgowania oraz sporządzania kalkulacji wynikowych i sprawozdawczości finansowej,
       – należytego przechowywania i zabezpieczenia dokumentów księgowych , ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań    finansowych,
       – nadzorowanie całokształtu z zakresu rachunkowości wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne
  • opracowywanie analiz gospodarki finansowej oraz przedstawianie zarządowi spółki wniosków wynikających z analiz.
  • dokonywanie kontroli finansowej i gospodarczej komórek przedsiębiorstwa
    we współpracy z biegłym rewidentem.
  • monitorowanie i diagnozowanie sytuacji finansowo ekonomicznej oraz informowanie Zarządu o nieprawidłowościach i zagrożeniach.

Oferty winny zawierać:

  • list motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej,
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacje kandydata,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko GŁÓWNA KSIĘGOWA, należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl

Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
    2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
    3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
    4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
    5. Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
    6. Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
    7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
    8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
    9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
    10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.

 

 

 

 

Kierowca-mechanik

 Kandydaci winni spełniać następujące kryteria:

  • prawo jazdy kat. C
  • aktualne uprawnienia i badania (orzeczenie lekarskie + badania psychotechniczne)
  • karta kierowcy
  • ukończony kurs na przewóz rzeczy
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej

Dodatkowym atutem będzie:

  • uprawnienia do obsługi urządzeń HDS
  • znajomość topografii Włocławka i okolic

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie pojazdów do 3,5 t oraz pojazdów ciężarowych,
  • obsługa mieszkańców Włocławka i gmin ościennych w zakresie wywozu odpadów i zapewnienia pojemników,
  • wykonywanie prostych czynności eksploatacyjnych przy powierzonym sprzęcie,
  • dbałość o powierzony sprzęt oraz zgładzenie awarii przełożonym.

Oferty winny zawierać:

  • List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
  • Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

 

Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko Kierowca – mechanik , należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl

Termin składania zgłoszeń do 19.01.2024 r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się
w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
  5. Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osobyi jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  6. Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.

 

 

 

MŁODSZY ŁADOWACZ

Kandydaci winni spełniać następujące kryteria:

  • Wykształcenia min. podstawowe
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Zadania pracownika na stanowisku MŁODSZY ŁADOWACZ:

  1. Dostarczanie pojemników na odpady komunalne z pod posesji lub innych miejsc przechowywania do urządzenia zasypowego pojazdu i ich zwrot.
  2. Opróżnianie pojemników na odpady komunalne z użyciem urządzenia zasypowego, samo załadowczego lub ręcznie.
  3. Załadunek pojemników i worków z odpadami biologicznymi i posegregowanymi na samochód ciężarowy.
  4. Mycie pojazdów oraz pojemników środkiem biobójczym, z użyciem myjki samochodowej lub ciśnieniowej stanowiskowej.
  5. Współpraca z kierowcą podczas jazdy na wstecznym biegu, podczas wykonywania manewru cofania lub innych manewrów w utrudnionych warunkach drogowych i na wysypisku.
  6. Wykonywanie prac gospodarczych na terenie przedsiębiorstwa oraz przy oczyszczaniu placów i zatok przystankowych
  7. Neutralizacja sorbentem rozlanych paliw, olei, płynów chłodniczych z jezdni i placów.

Oferty winny zawierać:

  • List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
  • Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

 

Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko MŁODSZY ŁADOWACZ , należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl

Termin składania zgłoszeń do 19.01.2024r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
  5. Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osobyi jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  6. Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.

 

Operator sprzętu

Praca w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu

 Kandydaci winni spełniać następujące kryteria:

  • Wykształcenie minimum zawodowe
  • Uprawnienia do obsługi ładowarek jednonaczyniowych o masie całkowitej do 20 t. – klasa III

Zakres obowiązków:

  • Praca ładowarką kołową, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, instrukcją użytkowania,
  • Załadunek odpadów komunalnych ładowarką kołową na linie sortowniczą,
  • Przemieszczanie, podgarnianie odpadów w hali sortowni,
  • Usypywanie pryzm, przeładunek, rozdrabnianie, podgarnianie frakcji podsitowej oraz bioodpadów na instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów.
  • Załadunek wyselekcjonowanych zmagazynowanych surowców wtórnych dla firm recyklingowych na samochody odbiorców.
  • Usypywanie pryzm z surowców wtórnych w poszczególnych boksach tymczasowego magazynowania.
  • Wykonywanie prac o charakterze porządkowym, sprzątanie na stanowisku pracy oraz w wewnątrz maszyny po wykonanych pracach,
  • Wykonywanie innych prac załadowczych, zgodnie z poleceniem przełożonego i posiadanymi uprawnieniami.

 

Oferty winny zawierać:

  • List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
  • Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

 

 

Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko Operator sprzętu, należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku
lub na adres saniko@saniko.com.pl

Termin składania zgłoszeń do 26.01.2024r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą
się
w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
  5. Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osobyi jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  6. Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.

 

 

MŁODSZY SORTOWACZ

Praca w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu.

Kandydaci winni spełniać następujące kryteria:

  • Wykształcenia min. podstawowe
  • Umiejętność pracy w zespole

Zadania pracownika na stanowisku MŁODSZY SORTOWACZ:

  1. Ręczna segregacja zmieszanych odpadów z taśm sortowniczych i linii mobilnej.
  2. Segregacja szkła oraz makulatury w wiacie tymczasowego magazynowania.
  3. Segregacja złomu stalowego i metali kolorowych.
  4. Sprzątanie pomieszczeń hali, wiaty magazynowej, kabin sortowniczych oraz pozostałej części zakładu.

Oferty winny zawierać:

  • List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
  • Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko MŁODSZY SORTOWACZ , należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl

Termin składania zgłoszeń do 26.01.2024r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
  5. Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osobyi jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  6. Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.

 


 


 

 

image_pdfimage_print