1

Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, rolniczych, i przemysłowych dla bazy technicznej w PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na pięć części/zadań

Termin składania ofert: 17.08.2023 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 17.08.2023 r. godz. 11:00

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0b23f2de-35d7-11ee-9aa3-96d3b4440790 

Identyfikator postępowania (ID): ocds-148610-0b23f2de-35d7-11ee-9aa3-96d3b4440790

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  4. Załącznik nr 1a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – formularz oferty
  8. Załącznik nr 4a do SWZ – formularz cenowy
  9. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór umowy
  10. Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
  11. Informacja z otwarcia ofert
  12. Informacja o unieważnieniu postępowania
  13. Ogłoszenie o wyniku postępowania



Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji pod nazwą budowa magazynu do tymczasowego magazynowania odpadów biodegradowalnych przez prowadzącego zbieranie i przetwarzanie odpadów wraz z zadaszonym placem przesiewania frakcji biologicznej odpadów, niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski

Termin składania ofert: 09.08.2023 r., godz. 08:00

Termin otwarcia ofert: 09.08.2023 r., godz. 09:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a2f422-2099-11ee-9aa3-96d3b4440790

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-76a2f422-2099-11ee-9aa3-96d3b4440790https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bba453df-9aff-11ed-b4ea-f64d350121d2

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. specyfikacja-warunkow-zamowienia-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-wytyczne-budowlano-instalacyjne-do-opracowania-dokumentacji-projektowej-pdf,
  4. zalacznik-nr-1a-mapa-do-wytycznych-budowlano-instalacyjnych-pdf,
  5. zalacznik-nr-1b-decyzja-gddkia-z-dn-10-03-2023-r-pdf,
  6. zalacznik-nr-2-formularz-oferty-docx,
  7. zalacznik-nr-3-wykaz-osob-podlegajacy-ocenie-ofert-docx,
  8. zalacznik-nr-4-oswiadczenie-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnianiu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  9. zalacznik-nr-4a-oswiadczenie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnianiu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  10. zalacznik-nr-5-oswiadczenie-dotyczace-przynaleznosci-lub-braku-przynaleznosci-do-grupy-kapitalowej-doc,
  11. zalacznik-nr-6-oswiadczenie-wykonawcy-o-aktualnosci-informacji-zawartych-w-oswiadczeniu-o-ktorym-mowa-w-art-125-ust-1-docx,
  12. zalacznik-nr-7-wykaz-wykonanych-uslug-docx,
  13. zalacznik-nr-8-wykaz-osob-na-potwierdzenie-spelnienia-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  14. zalacznik-nr-9-zobowiazanie-innego-podmiotu-do-udostepnienia-niezbednych-zasobow-wykonawcy-doc,
  15. zalacznik-nr-10-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  16. zalacznik-nr-11-oswiadczenie-wykonawcow-wspolnie-ubiegajacych-sie-o-udzielenie-zamowienia-o-ktorym-mowa-w-art-117-ust-4-docx,
  17. zalacznik-nr-12-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf.

04.08.2023 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 284. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, które przekazano Zamawiającemu do dnia 03.08.2023 r. do godziny 09:00. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

wyjasnienia-tresci-swz-w-odpowiedzi-na-wnioski-wykonawcow-pdf

08.08.2023 r. 

  1. zawiadomienie-o-przesunieciu-terminu-skladania-ofert-pdf
  2. W związku z postanowieniami wynikającymi z zawiadomienia, które dostępne jest pkt. 1 Zawiadamiający poniżej przekazuje:

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 284. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wszystkich wniosków ( włącznie z odpowiedziami z dn. 04/08.2023 r. ) w wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

wyjasnienia-tresci-swz-w-odpowiedzi-na-wnioski-wykonawcow-aktualizacja-pdf

W związku z modyfikacją oraz wnioskami Wykonawców Zamawiający przekazuje aktualne dokumenty postępowania:

  1. zalacznik-nr-1a-mapa-do-wytycznych-budowlano-instalacyjnych-aktualizacja-pdf,
  2. zalacznik-nr-10-projektowane-postanowienia-umowy-modyfikacja-pdf,
  3. badania-gruntowe-terenu-inwestycji-zip

11.08.2023 r. 

ZAMAWIAJĄCY, w związku z tym, że wniosek o udzielenie wyjaśnień treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wpłynął po upływnie terminu składania tych wniosków – fakultatywnie udziela odpowiedzi. Zaktualizowana treść wszystkich wniosków w wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

wyjasnienia-tresci-swz-aktualizacja-stanu-na-dzien-11-08-2023-r-pdf

17.08.2023 r.

informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf

informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

zawiadomienie-o-odrzuceniu-oferty-i-uniewaznieniu-postepowania-pdf




Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i remont obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budowa myjni samoobsługowej 4 stanowiskowej, tj. dla samochodów osobowych – 2 stanowiska i ciężarowych Solo trzyosiowych o maksymalnej długości 11 m i wysokości 4 m – 2 stanowiska, na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. przy ul. Żytniej

Termin składania ofert: 14.07.2023 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 14.07.2023 r. godz. 11:00

UWAGA !!! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert:

Termin składania ofert: 24.07.2023 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 24.07.2023 r. godz. 11:00

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c54d376-0c1d-11ee-9355-06954b8c6cb9

Identyfikator postępowania (ID): ocds-148610-1c54d376-0c1d-11ee-9355-06954b8c6cb9

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – program funkcjonalno – użytkowy-7z
  4. Załączniki do PFU – rysunki
  5. Załącznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art 125 ust. 1 ustawy Pzp
  7. Załącznik nr 3a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  8. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia
  9. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  10. Załącznik nr 6 do SWZ – wykaz wykonanych uslug
  11. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz wykonanych robót
  12. Załącznik nr 8 do SWZ – wykaz osób prace projektowe
  13. Załącznik nr 9 do SWZ – wykaz osób roboty budowlane
  14. Załącznik nr 10 do SWZ – istotne postanowienia umowne
  15. Załącznik nr 11 do SWZ – dokumentacja-7z
  16. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 11.07.2023r.
  17. Informacja o zmianie treści SWZ z dnia 11.07.2023r.
  18. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 13.07.2023r.
  19. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ – 13.07.2023r.
  20. SWZ-aktualizacja z dnia 13.07.2023r.
  21. Załącznik nr 8 do SWZ – wykaz osób prace projektowe- aktualizacja z dnia 13.07.2023r.
  22. Załącznik nr 10 do SWZ – istotne postanowienia umowne – aktualizacja z dnia 13.07.2023r.
  23. Dodatkowa dokumentacja do PFU
  24. Odpowiedź na pytania dotyczące treści SWZ – 18.07.2023r.
  25. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach-7z
  26. Karta Informacyjna Przedsięwzięcia-7z
  27. Uzupełnienie do karty informacyjnej przedsięwzięcia-7z
  28. Odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ – 20.07.2023r.
  29. Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
  30. Informacja z otwarcia ofert
  31. Informacja o unieważnieniu postępowania
  32. Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania



Dostawa fabrycznie nowych pojazdów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o.

Termin składania ofert: 6.07.2023 r., godz. 08:00

Termin otwarcia ofert: 6.07.2023 r., godz. 09:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6569b5-ff79-11ed-9355-06954b8c6cb9

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bba453df-9aff-11ed-b4ea-f64d350121d2

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. swz-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-formularz-oferty-docx,
  4. zalacznik-nr-2-do-swz-projektowane-postanowienia-umowy-docx,
  5. zalacznik-nr-3-formularz-jedz-w-rozszerzeniu-pdf-pdf,
  6. zalacznik-nr-4-do-swz-oswiadczenie-dotyczace-grupy-kapitalowej-doc,
  7. zalacznik-nr-5-do-swz-oswiadczenie-dot-art-5k-i-art-7-ust-1-ukraina-docx,
  8. zalacznik-nr-6-1-wykaz-wykonanych-dostaw-smieciarko-myjka-czesc-i-docx,
  9. zalacznik-nr-6-2-wykaz-wykonanych-dostaw-samowyladowczy-z-zurawiem-czesc-ii-docx,
  10. zalacznik-nr-6-3-wykaz-wykonanych-dostaw-pojazd-asenizacyjny-czesc-iii-docx,
  11. zalacznik-nr-6-4-wykaz-wykonanych-dostaw-samowyladowczy-skrzyniowy-czesc-iv-docx,
  12. zalacznik-nr-7-1-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-smieciarko-myjka-czesc-i-docx,
  13. zalacznik-nr-7-2-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-samowyladowczy-z-zurawiem-czesc-ii-docx,
  14. zalacznik-nr-7-3-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-pojazd-asenizacyjny-czesc-iii-docx,
  15. zalacznik-nr-7-4-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-samowyladowczy-skrzyniowy-czesc-iv-docx,
  16. zalacznik-nr-8-do-swz-zobowiazanie-podmiotu-udostepnijacego-zasoby-doc,
  17. zalacznik-nr-9-do-swz-oswiadczenie-o-aktualnosci-informacji-docx,
  18. zalacznik-nr-10-do-swz-oswiadczenie-dot-minimalnych-przychodow-doc,
  19. zalacznik-nr-11-do-swz-identyfikator-oraz-link-postepowania-do-edycji-po-publikacji-pdf

* załącznik nr 3 do swz – formularz JEDZ w formacie .xml dostępny jest na stronie prowadzonego postępowania pod adresem wskazanym powyżej

12.06.2023 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

12-06-2023-r-odpowiedzi-na-wnioski-z-dn-7-oraz-12-czerwca-2023-r-pdf

W związku z udzielonymi odpowiedziami na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 137 ust. 1 uPZP dokonuje zmiany treści SWZ i publikuje poniżej w załącznikach – zgodnie z art. 137 ust. 2 uPZP – zaktualizowaną Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikiem nr 7-3 do SWZ.

  1. swz-po-i-zmianie-aktualnosc-od-dnia-12-06-2023-r-pdf
  2. zalacznik-nr-7-3-do-swz-aktualny-od-dn-12-06-wykaz-parametrow-technicznych-pojazd-asenizacyjny-czesc-iii-docx

16.06.2023 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

16-06-2023-r-odpowiedzi-na-wnioski-z-dn-13-15-06-2023-r-pdf

W związku z udzielonymi odpowiedziami na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 137 ust. 1 uPZP dokonuje zmiany treści SWZ i publikuje poniżej w załącznikach – zgodnie z art. 137 ust. 2 uPZP – zaktualizowaną Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 7-2 oraz 7-3 do SWZ.

  1. swz-po-ii-zmianie-aktualnosc-od-dnia-16-06-2023-r-pdf,
  2. zalacznik-nr-7-2-do-swz-aktualny-od-dn-16-06-2023-r-wykaz-parametrow-technicznych-pojazd-z-zurawiem-czesc-ii-docx,
  3. zalacznik-nr-7-3-do-swz-aktualny-od-dn-16-06-2023-r-wykaz-parametrow-technicznych-pojazd-asenizacyjny-czesc-iii-docx.

23.06.2023 r. 

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

23-06-2023-r-odpowiedz-na-wnioski-do-dn-22-06-2023-r-pdf

28.06.2023 r.

ZAMAWIAJĄCY udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, które wpłynęły w postępowaniu po upływie terminu składania przedmiotowych wniosków.

28-06-2023-r-odpowiedz-na-wnioski-z-dn-23-06-27-06-2023-r-pdf

06.07.2023 r. 

informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf

informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

01.09.2023 r. 

informacja-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-pdf




Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ.ZP.08/31/05/23 pn.: „Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”

Termin składania ofert: 14.06.2023 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 14.06.2023 r. godz. 9:30

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b2b29d6-0102-11ee-9355-06954b8c6cb9

Identyfikator postępowania (ID): ocds-148610-1b2b29d6-0102-11ee-9355-06954b8c6cb9

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)

3. Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty

4. Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz parametrów technicznych pojemników

5. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

6. Załącznik nr 3a do SWZ – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

7. Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

8. Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz wykonanych dostaw

9. Załącznik nr 6 do SWZ – Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy

10. Załącznik nr 7 do SWZ – Wzór umowy

11. Treść zapytań, wyjaśnień i zmian z dnia 12.06.2023 r.

12. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

13. Informacja z otwarcia ofert

14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

15. Ogłoszenie o wyniku postępowania




Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ.ZP.06/20/04/23 pn.: „Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku”

Termin składania ofert: 28.04.2023 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 28.04.2023 r. godz. 9:30 (otwarcie ofert niejawne)

adres strony internetowej prowadzonego podstępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

identyfikator postępowania: ocds-148610-3bd50ad8-df62-11ed-9355-06954b8c6cb9

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)

3. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ)

4. Oświadczenie Wykonawca art. 125 ust 1 (Załącznik nr 2 do SWZ)

5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby art. 125 ust 1 (Załącznik nr 2a do SWZ)

6. Projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)

7. Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ)

8. Wykaz dostaw (Załącznik nr 5 do SWZ)

9. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

10. Informacja z otwarcia ofert

11. Informacja o wyborze oferty

12. Ogłoszenie o wyniku postępowania




Remont i naprawa uszkodzonej nawierzchni placu w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski

Termin składania ofert: 12.04.2023 r., godz. 8:00

Termin otwarcia ofert: 12.04.2023 r., godz. 9:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-5734fcbc-c4ad-11ed-9355-06954b8c6cb9

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5734fcbc-c4ad-11ed-9355-06954b8c6cb9

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. swz-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-dokumentacja-projektowa-dokumentacja-techniczna-pdf,
  4. zalacznik-nr-1a-dokumentacja-projektowa-przedmiar-robot-pdf,
  5. zalacznik-nr-2-specyfikacje-techniczne-wykonania-i-odbioru-robot-pdf,
  6. zalacznik-nr-3-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  7. zalacznik-nr-4-oswiadczenie-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnieniu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  8. zalacznik-nr-4a-oswiadczenie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-o-niepodleganiu-wykluczeniu-i-spelnianiu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-pdf,
  9. zalacznik-nr-5-zobowiazanie-podmiotu-udostepnijacego-zasoby-doc,
  10. zalacznik-nr-6-oswiadczenie-wykonawcow-wspolnie-ubiegajacych-sie-o-udzielenie-zamowienia-o-ktorym-mowa-w-art-117-ust-4-docx,
  11. zalacznik-nr-7-oswiadczenie-wykonawcy-o-aktualnosci-informacji-zawartych-w-oswiadczeniu-o-ktorym-mowa-w-art-125-ust-docx,
  12. zalacznik-nr-8-oswiadczenie-dotyczace-przynaleznosci-lub-braku-przynaleznosci-do-grupy-kapitalowej-doc,
  13. zalacznik-nr-9-wykaz-wykonanych-robot-budowlanych-docx,
  14. zalacznik-nr-10-wykaz-osob-skierowanych-do-realizacji-zamowienia-docx,
  15. zalacznik-nr-11-formularz-oferty-docx,
  16. zalacznik-nr-12-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf

*- załącznik nr 4a został udostępniony w rozszerzeniu .doc w edytowalnym formacie na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

31.03.2023 r. 

Zamawiający, zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy PZP udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosku wraz z odpowiedziąi dostępna w poniższym załączniku:

odpowiedz-z-dn-31-03-2023-r-na-wniosek-wykonawcy-o-wyjasnienie-tresci-swz-pdf,

UWAGA ! W związku z udzieloną odpowiedzią na wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 286 ust. 1 uPZP dokonuje zmiany treści SWZ i publikuje poniżej w załączniku ujednolicony i zgodny z odpowiedzią Zamawiającego na wniosek Wykonawcy – przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia

zalacznik-nr-1a-dokumentacja-projektowa-przedmiar-robot-pdf.

12.04.2023 r. 

  1. informacja-o-kwocie-sfinansowania-zamowienia-pdf,
  2. informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

04.05.2023 r. 

informacja-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-pdf




Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji Nr BZ/ZP.04/15/02/23 na: „Ubezpieczenie majątku PGK „Saniko” Sp. z o.o., w podziale na 3 części”

Uwaga: zmiana terminu składania ofert !!!

Termin składania ofert: 16.03.2023 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 16.03.2023 r. godz. 11:00 (otwarcie niejawne)

Termin składania ofert: 15.03.2023 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 15.03.2023 r. godz. 11:00 (otwarcie niejawne)

Termin składania ofert: 10.03.2023 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 10.03.2023 r. godz. 11:00 (otwarcie niejawne)

 

Link do postępowania na platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c32d39bd-b297-11ed-9236-36fed59ea7dd

Identyfikator postępowania: ocds-148610-c32d39bd-b297-11ed-9236-36fed59ea7dd

 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 3 do SWZ – wzory pełnomocnictw

4. Załącznik nr 4 do-SWZ – oświadczenie wstępne

5. Załącznik nr 5 do SWZ – wykaz narzędzi

6. Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej

7. Załącznik nr 7 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego

8. Załącznik nr 8 do SWZ – wniosek o udostępnienie części poufnej

Sposób dostępu do części poufnej:

Zgodnie z art. 280 ust. 3 w zw. z art. 18 ust. 4 ustawy PZP wykonawca informacje o charakterze poufnym (Część poufną SWZ) może uzyskać poprzez zawnioskowanie o udostępnienie Załącznika nr 1a – 1d, Załącznika nr 2 do SWZ. Zamawiający udostępni Część poufną SWZ tym Wykonawcom, którzy prowadzą działalność ubezpieczeniową. Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru otrzymanych informacji. Przedmiotowy wniosek należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji na portalu e-Zamówienia dostępnych w zakładce „Formularze” (Formularze do komunikacji”). Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami określa Rozdział 16 SWZ.
Wzór wniosku stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

9. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 06.03.2023 r.

10. Informacja o zmianie treści SWZ z dnia 06.03.2023 r.

11. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców dotyczące treści SWZ i zmian treści SWZ z dnia 09.03.2023 r. (część poufna)

12. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców dotyczące treści SWZ i zmian treści SWZ z dnia 10.03.2023 r. (część poufna)

13. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 14.03.2023 r.

14. Informacja o zmianie treści SWZ z dnia 14.03.2023 r.

15. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

16. Informacja z otwarcia ofert

17. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w Części nr 03 z dnia 20.03.2023 r.

18. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w Części nr 01 i Części nr 02 z dnia 21.03.2023 r.

19. Ogłoszenie o wyniku postępowania




Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

Termin składania ofert: 20.02.2023 r., godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 20.02.2023 r., godz. 12:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-f490061c-a3b9-11ed-9236-36fed59ea7dd

adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f490061c-a3b9-11ed-9236-36fed59ea7dd

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art 125 ust. 5 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych dostaw
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego
  8. Załącznik nr 5 – formularz cenowy
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy
  10. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia
  11. Informacja z otwarcia ofert
  12. Informacja o wyborze oferty



Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka bezpylna dwukomorowa dla PGK Saniko sp. z o.o.

Termin składania ofert: 7.03.2023 r., godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 7.03.2023 r., godz. 10:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-bba453df-9aff-11ed-b4ea-f64d350121d2

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bba453df-9aff-11ed-b4ea-f64d350121d2

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. swz-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-do-swz-formularz-oferty-docx,
  4. zalacznik-nr-2-do-swz-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  5. zalacznik-nr-3-do-swz-formularz-jedz-w-formacie-pdf-pdf,
  6. zalacznik-nr-4-do-swz-oswiadczenie-dotyczace-grupy-kapitalowej-doc,
  7. zalacznik-nr-5-do-swz-oswiadczenie-dot-art-5k-i-art-7-ust-1-ukraina-docx,
  8. zalacznik-nr-6-do-swz-wykaz-wykonanych-dostaw-docx,
  9. zalacznik-nr-7-do-swz-wykaz-parametrow-technicznych-docx
  10. zalacznik-nr-8-do-swz-zobowiazanie-podmiotu-udostepniajacego-zasobu-doc,
  11. zalacznik-nr-9-do-swz-oswiadczenie-o-aktualnosci-informacji-docx,
  12. zalacznik-nr-10-do-swz-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf.

* załącznik nr 3 do swz – formularz JEDZ w formacie .xml dostępny jest na stronie prowadzonego postępowania pod adresem wskazanym powyżej

14.02.2023 r.

ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z art. 135. ust. 2 ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Treść wniosków wraz z odpowiedziami dostępna w poniższym załączniku:

14-02-2023-r-odpowiedzi-na-wnioski-z-dn-13-02-2023-r-pdf

07.03.2023 r.

  1. informacja-o-kwocie-jaka-zamawiajacy-zamierza-przeznaczyc-na-sfinansowanie-zamowienia-pdf
  2. informacja-z-otwarcia-ofert-pdf

22.03.2023 r. 

informacja-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-pdf