1

Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku

Termin składania ofert: 09.05.2024 r., godz. 08:00

Termin otwarcia ofert: 09.05.2024 r., godz. 09:00

Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d117fbf-fd4d-11ee-885b-8267c0608453

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-76a2f422-2099-11ee-9aa3-96d3b4440790https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bba453df-9aff-11ed-b4ea-f64d350121d2

  1. ogloszenie-o-zamowieniu-pdf,
  2. swz-pdf,
  3. zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy-docx,
  4. zalacznik-nr-2-wzory-graficzne-nadrukow-pdf,
  5. zalacznik-nr-3-oswiadczenie-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnianiu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-docx,
  6. zalacznik-nr-3a-oswiadczenie-podmiotu-udostepniajacego-zasoby-o-niepodleganiu-wykluczeniu-oraz-spelnianiu-warunkow-udzialu-rtf,
  7. zalacznik-nr-4-oswiadczenie-dotyczace-przynaleznosci-lub-braku-przynaleznosci-do-grupy-kapitalowej-doc,
  8. zalacznik-nr-5-oswiadczenie-wykonawcy-o-aktualnosci-informacji-zawartych-w-oswiadczeniu-o-ktorym-mowa-w-art-125-ust-1-docx,
  9. zalacznik-nr-6-wykaz-wykonanych-dostaw-docx,
  10. zalacznik-nr-7-zobowiazanie-podmiotu-do-udostepnienia-niezbednych-zasobow-wykonawcy-doc,
  11. zalacznik-nr-8-projektowane-postanowienia-umowy-pdf,
  12. zalacznik-nr-9-identyfikator-oraz-link-postepowania-pdf.



Wynajem autobusu wraz z kierowcą do przewozu pracowników PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

Termin składania ofert: 18.04.2024 r. godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 18.04.2024 r. godz. 10:00

Link do strony prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9c916c4f-f640-11ee-b016-82aaee56c84c

Identyfikator prowadzonego postępowania: ocds-148610-9c916c4f-f640-11ee-b016-82aaee56c84c

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 – formularz oferty
  4. Załącznik nr 2 – oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
  5. Załącznik nr 2a – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  8. Załącznik nr 5 – wykaz usług
  9. Załącznik nr 6 – wykaz osób
  10. Załącznik nr 7 – wykaz narzędzi
  11. Załącznik nr 8- istotne postanowienia umowne
  12. Załącznik nr 9 – oświadczenie o aktualności informacji
  13. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  14. Informacja z otwarcia ofert



Przebudowa głównego zasilania elektrycznego wraz z zasilaniem awaryjnym i agregatem prądotwórczym dla budynku administracyjno – warsztatowego przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku – II POSTĘPOWANIE

Termin składania ofert: 19.04.2024 r. do godz. 9:00

Termin otwarcia ofert: 19.04.2024 r. godz. 10:00

Link do strony prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-90189b63-f185-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

Identyfikator prowadzonego postępowania: ocds-148610-90189b63-f185-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SWZ
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia [dokumentacja projektowa]
  4. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
  5. Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie składane na podstawie art 125 ust. 1 ustawy Pzp
  6. Załącznik nr 3a do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
  7. Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
  8. Załącznik nr 5 do SWZ – wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby
  9. Załącznik nr 6 do SWZ – wykaz wykonanych robót
  10. Załącznik nr 7 do SWZ – wykaz osób
  11. Załącznik nr 8 do SWZ – istotne postanowienia umowne
  12. Załącznik nr 9 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji
  13. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
  14. Informacja z otwarcia ofert



Postępowanie przetargowe Nr BZ.ZP.03/11/03/24 na: „Usługę ochrony fizycznej i elektronicznej obiektów, osób i mienia oraz obsługa, konserwacja i naprawa systemu alarmowego PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku „

Termin składania ofert: 22.03.2024 r. godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: 22.03.2024 r. godz. 10:30

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-78d02e70-e0ac-11ee-a01e-f641a8763d5f

Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d02e70-e0ac-11ee-a01e-f641a8763d5f

 

Dokumentacja postępowania:

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 do SWZ – OPZ

4. Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy

5. Załącznik nr 2a do SWZ – Formularz cenowy

6. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

7. Załącznik nr 3a do SWZ – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

8. Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie grupa kapitałowa

9. Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie o aktualizacji informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp

10. Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz usług

11. Załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz narzędzi

12. Załącznik nr 8 do SWZ – Wykaz osób

13. Załącznik nr 9 do SWZ – Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy

14. Załącznik nr 10 do SWZ – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających-się o zamówienie

15. Załącznik nr 11 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy

16. Informacja o kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

17. Informacja z otwarcia ofert

18. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 




Przepisy w zakresie postępowań objętych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych

W PGK „Saniko” Sp. z o.o. obowiązują przepisy wewnętrzne w zakresie postępowań objętych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, zatwierdzone Uchwałą Prezesa Zarządu Nr 2/2021 z dnia 29.01.2021 r.